06.12.2012

MOS NICOLAE?!

                      Nu imi vine sa cred.Copii nu mai vor de la Mos Nicolae asa cu voiam noi,o papusa,o jucarie oarecare,ei vreau iPhone,tablete,telefoane de ultima generatie,laptopuri.Imi pare rau..imi pare rau ca s-a pierdut magia din urma lui Mosu'.. fie el Craciun,fie Nicolae.Acum copii asteapta Craciunul doar pentru cadouri scumpe.
           Alti copii poate nu au ce manca,si s-ar bucura enorm pentru o napolitana,un mar,paine,o masa adevarata de Craciun,pe care noi le avem si nu le pretuim.Ei nici macar nu viseaza la iPhone,nici nu stiu ce e ala.M-am saturat de copii rasfatati care nu sunt multumiti de ce au si nu sunt bucurosi de ce primesc ei.
          Astazi mi s-a rupt sufletul pentru copii pe care i-am vazut la televizor.Nu aveau ce sa manance,abia daca aveau o bucata de paine.Cand le-a adus niste pungi cu dulciuri,jucari se bucurau foarte mult.I-a intrebat reporterul ce si-au dorit ei de la Mos Nicolae... mi-au dat lacrimile cand unul dintre copiii saraci a raspuns " FERICIRE". Acest lucru mi-a deschis ochii si in acelasi timp sufletul.Ii vedeam cum se bucurau pentru un mar,o portocala,niste napolitane,banane,si alte lucruri care pentru unii sunt ceva banal,pentru ei era ceva nemaipomenit.
          Nu fac eu parte din nu stiu ce familie bogata,dar ii multumesc lui Dumnezeu pentru ce mi-a dat,pentru tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu