21.12.2012

Magia Crăciunului.

                                   Colinde,miros de portocala,vin fiert cu scortisoara,brad impodobit,fulgi de nea pufosi,luminite colorate,Mos Craciun,colindatori,cozonac,prajituri si multa,multa dragoste.Intr-un cuvant,Craciun.
          In preajma sărbătorilor de iarna,chiar daca este frig si ger,sufletul nostru este plin de caldura si de iubire.Toata lumea e mai buna,mai blanda,mai zambitoare,mai optimista.Imi place de Craciun sa ma uit la filme de Craciun.Imi place sa mananc prajiturile gustoase facute de mama,sarmale,salata de beof.
      Imi place sa ma plimb prin orasul inghetat,imbracat de sarbatoare.Strazile sunt pline ce copiii cu obrajii rosi care se joaca cu zapada.Se aud colinde si vezi la tot pasul oameni cu brazi in spate sau pe masini.
       De ce este Craciunul o sarbatoare facuta atat de mult din amintiri?De ce ne aducem aminte de momentele in care eram mici si tanjim dupa bucuria de atunci,dupa acele momente linistite si calde?Oare atat de mult s-a schimbat lumea  in care traim?Oare atat  de mult ne-am schimbat noi?Mai suntem oare aceeasi copii care eram odata?Cert este ca devine din ce in ce mai greu sa simtim spiritul Craciunului asa cum il simteam cand eram mici.Incerc sa creez in jurul meu acea magie a Craciunului care era altadata...
   
                     
                                Un Craciun fericit tuturor si plin de zambete si bucurii va urez!



               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu