01.10.2012

Dragostea fata de bunici.

  Cateodata stau si ma gandesc la bunica.Ma gandesc cum de fiecare daca cand ma duc la ea e asa de fericita ca am mers si vrea sa imi dea ce are ea mai bun.Chiar daca nu imi da averi sau nu stiu ce lucruru scumpe,ea imi da lucruri care nu au pret pentru mine.O iubesc asa cum e ea batrana,cu riduri,cu maini nu prea ferme,imbracata cu haine nu tocmai la moda,o iubesc!
    Mereu cand plec,o vad trista,suparata.Imi da banutii ei pititi intr-o batista si ramane la poarta si priveste in urma trista.Imi pregateste mereu borcane cu dulceata,siropuri,o gramada de lucruri preparate de ea,atatea imi da de abia pot cara plasa. Sunt sigura,absolut sigura ca bunica mea face cea mai buna mancare din lume.Cand ma duc la ea ma ingras 2 kg pana ajung acasa.
  Cateodata imi pare asa de rau ca nu ii spun cat de mult o iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu