19.05.2012

Langa tine.


Alături de tine am trăit cele mai frumoase clipe din viaţa mea..
Şi vrei să ştii de ce sunt aşa speciale?
Pentru că aceste momente au fost trăite cu tine, şi cu nimeni altcineva. Chiar dacă s-ar fi întâmplat la fel, dar cu altă persoană.. ar fi fost total diferit, şi deloc minunat.

 Sunt norocoasă! 
 Mă consider cea mai norocoasă persoană din lume, avându-te pe tine. Nu îmi mai pasă de ceilalţi oameneni, în doi suntem doar noi doi. Nu mă interesează părerea altor persoane, eu spun că suntem perfecţi, că eşti perfect! Timpul stă în loc, doar privindu-te în ochii tăi frumoşi. Când îmi vorbeşti, simt mii de fluturaşi în stomac. Atunci când mă atingi, mă ia uşor un val, şi mi se face pielea de găină. Când închid ochii, şi nu te mai văd, simt că mor.. Dar ştiu mereu că tu îmi eşti aproape. Eşti un vis din care nu vreau să mă trezesc în veci. Eşti floarea din care nu vreau să mă rup, fiind o petală ; eşti viaţa şi nu vreau să mor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu